Skip to main content

Online Trading Post Gw2


I dag vil jeg snakke med dere om hvordan du skal forberede den innkommende ekspansjonen i litt mer detaljert. Jeg vil holde dette veldig grunnleggende, siden det er mange nye spillere som snart eller snart snubler over dette nettstedet og kanskje ikke har all den kunnskapen vi har kjøpt de siste årene (på toppen av det, vil jeg ikke gi vekk konkrete gjenstander og eller materialer fordi jeg ikke vil at folk anklager meg for å prøve å manipulere og markedsføre osv., men det bør ikke være for vanskelig å mer eller mindre se hva jeg skal snakke om hvis du får hodet rundt banken og handelsposten og så videre). Vær oppmerksom på - dette er all personlig oppfatning, basert på tidligere erfaringer og konklusjoner fra diskusjonen om dette emnet med flere erfarne spillere. Når jeg en gang hørte om det innkommende hjertet av tornekspansjonen, laget jeg en plan for hvordan jeg vil gå om det i termer av investeringer og hva de smarteste tingene å gjøre ville være. Det første som dukket opp i mitt sinn var et veldig enkelt ord - Hoard - og dette er det jeg hovedsakelig vil snakke om i dag. Med all den informasjonen som ble lekket av aNet de siste ukene, ble vi kjent med at det vil være tonn og tonnevis av nye og skinnende ting som nye legendariske våpen, rustning og våpenskjold, legendarisk rustning, nye typer mat og mye , mye mer. Et eksempel er at vi vil være i stand til å kjøpe fraktal våpenhud fra leverandørene inne i FotM, sannsynligvis for en absurd mengde fraktalarmer, men det vil være mulig. Så hvis du alltid ønsket å få en av dem, vil du kanskje vurdere begynner å spare opp for det. Så det jeg har gjort er bokstavelig talt å skaffe alt jeg kan, kan det være materialer, Laurels, Fractal Relics, Bandit Crests og så videre, så du kan umiddelbart hoppe inn i investeringer laget av disse mynter eller parallelle valutaer. Jeg er sikker på at det vil være nye måter å konvertere disse til gull :) Hurtig side notat - Jeg tror ikke de innkommende endringene vil påvirke noen av dungeon tokens, så fortsett å gjøre ting for noe daglig gull med fangehullet NPCs) Siste gang, noen konkrete tips til de som har med meg hele veien gjennom artikkelen: Jeg vet - jeg har allerede nevnt dette i forrige innlegg - men jeg kan ikke stresse det nok at alt kan vendes Bokstavelig talt alt du finner På handelsposten, uansett hvor ubrukelig det ser ut til deg. Det handler bare om tålmodighet og å vite hvordan du setter inn bestillings - og salgsordrer. Bare vær sikker på å holde seg til et overskuddsprosjekt på rundt 25 (etter å ha tatt avgiftene). Med dette spekteret bør du være trygg de fleste ganger og garantert et salg. Før du investerer store mengder gull i ett marked, bruk de medfølgende verktøyene til å se på noen grafer for å få en kort ide om de siste skiftene og kravene til helgedager etc.) Hold deg oppdatert for mer informasjon i de følgende dagene, og sørg for å slå meg opp med spørsmål enten ingame (ThisIsFkinMine.1356) eller via mail på - mxisminegmail. Mens jeg avsluttet GW2 for lenge siden, har denne nettsiden fortsatt å eksisterer takket i stor grad for deg og dine artikler. Jeg trodde det var lang tid siden jeg bidro med noe, så her er de 10 beste gullproduktene til enhver tid for Guild Wars 2 Trading Post bloggen. Mitt første forsøk på en gullguide, og det endte med å gyte forumet dette nettstedet selger nå. Dette er et kjempefint utgangspunkt for folk som er nye i spillet, eller de som ikke pleide å utforske handelsposten for flipp. Raskeste metoden langt for å slå Kharma inn i gull. Det er også noen få andre på dette nettstedet. En all-time favoritt. Retur svinger mens folk lærer om det og gir opp på det. Flott liten serie på flipping. Et godt tillegg til Damn Dette er en Gold Guide. En listepost i en listepost. Pretty meta huh Ikke så bra nå, men en god strategi, ingen-mindre. Spillet er fullt av små flekker som denne for alle typer malm. Bare må du finne dem Bruk Miyani the Mystic til å lage gull fra dine ferdighetspoeng (hvis du har ekstra). Hvordan gjorde jeg det, og du kan også Med Guild Wars 2-utvidelsen Heart of Thorns er endelig bare et skritt unna, og kjernespillet Guild Wars 2 går fri for å spille, mange gamle gw2-spillere finner veien tilbake til spill så vel som mange nye spillere som går med i samfunnet. Selv flere youtubere som vanligvis lager helt annet innhold, har hentet en kopi av gratis-til-play-gw2 og annonsert den på sine kanaler. Nå kommer vi til den interessante delen av alle disse fantastiske endringene (det er så mange interessante poeng som jeg bare vil ta litt på og gå inn i mer detalj i fremtidige artikler) - De nye kartene styrker sin egen valuta: Med introduksjonen av Nye kart, arenanet bestemte seg for å introdusere mer landsomfattende valuta (som i Silverwaste og Dry Top). Når disse kartene er utgitt og folk begynner å dyrke disse kartene, vil andre kart bli mindre befolket, og enkelte gjenstander kan bli overfarmet og miste i verdi, akkurat som flere T6-materialer har falt i pris med innføringen av Silverwastes-kartet og omvendt - Legendariske våpen , Rustning og bakre gjenstand: Med den kommende utvidelsen har nye legendariske gjenstander blitt annonsert. Disse nye elementene vil være kontobrevne og vil derfor ikke bli funnet på handelsposten. Alle som ønsker å få en av disse elementene, må selv lage den helt selv. Å se på oppskrifter av gjeldende legendariske våpen, vil gi deg en ide om hva som trengs for å lage en og siden de nye legendariske gjenstandene. Hvis oppskriften forblir et sted som svarer til dagens oppskrifter, kan etterspørselen av de nødvendige materialene øke enormt. Stigende endringer: Ja, vi vil til slutt være i stand til å redde ALLE bestige stykker (inkludert pyntegjenstander.), Så sørg for å holde fast på alle de pyntegjenstander som du har samlet i løpet av årene Ikke bare vil du muligens trenge statistikken for fremtidige bygg i HoT, men også de vil gi deg elementer som kreves for de nye legendariske gjenstandene når de blir reddet. - Nye spesialiseringer, nytt yrke og nye møter: Det har blitt annonsert at det nye PvE-innholdet endelig vil skifte den eksisterende spillerbasen vekk fra zerker meta, ved implementering av nye møter med en rekke ferdigheter og en uforutsigbar kamplogg. Liker det eller ikke, men disse endringene vil gjøre ting som hybridbygg, debuffers og buffere, healere, tanker etc mye mer levedyktige og en full glasskanon (forhåpentligvis) umulig å bruke i det nye PvE-innholdet. Ikke bare vil dette la oss bruke det fantastiske spesialiseringssystemet til sitt fulle potensial, men det vil også øke etterspørselen av utstyr med annen statistikk enn Power - Precision - Ferocity. Ikke glem - dette er bare en veldig kort introduksjon til hva som skjer med Guild Wars 2 med den innkommende utvidelsen. Det er mye mer til det, som vi kommer inn i de følgende ukene. For alle de som har bodd helt til slutten av artikkelen og venter på noen mer konkrete og nå gjeldende hint, er det noen råd fra meg: Gjør verden ferdigstillelse før HoT-treff. Hvis du har flere gaver til å lete rundt, prøv deg selv å lage legendarier og selge dem før ekspansjonen. Hvis du ikke har nok gull til å lage et fullt legendarisk våpen, gå halvt på det med en venn eller til og med med flere venner. Det er ingen skam i å dele ideer og fullføre dem sammen :). Så langt som det går, husk at alt vil selge etter hvert. Vær tålmodig og ikke sjenert unna å gjøre en fangehull her og der for å fylle opp lommeboken med mer gull som kan brukes til flere og bedre investeringer. For spørsmål og bekymringer, kan du slå meg opp via mail på - mxisminegmail Hei folkens, Alfa her igjen og i dag skal jeg dele et spørsmål jeg mottok fra en medmennesker for lenge siden. Virkelig sette pris på artiklene du skriver på nettstedet, de har hjulpet mye. Faktisk er jeg bare noen få dager unna ferdig rovdyr, og jeg har tenkt å selge den. Jeg lurte på Hvis du hadde råd om hva du skal gjøre for å tjene penger (rundt 2500g til dagens pris), vokser Ive egentlig aldri med noen som er kunnskapsrike nok for noe tid å vite hva jeg gjør, men jeg har møtt folk med 20.000g og jeg liker å ha det nivået på sikkerhet Vel, når det kommer til å håndtere stor moneygold, er det flere ting du bør huske på. Her er noen tips som jeg foreslår for enhver handelsmann med noen sum av gull og ønsker å gjøre gullet deres vokse. Hold styr på dine handler Når det gjelder å håndtere mer gull, er det sjansen for at du skal kjøpe mange forskjellige varer (husk at mangfold er nøkkelen). Å holde oversikt over mengden varer kjøpt til en viss pris er en god måte å holde oversikt over fortjeneste og tap. En virkelig, veldig god nettside som jeg vil foreslå er gw2tp. Det gir deg mulighet til å holde oversikt over dine bestillingsordrer på en organisert måte, samtidig som du ser den potensielle fortjeneste hvis du skulle selge varen på stedet. Du må opprette en konto på nettstedet for å holde oversikt over transaksjonene dine. Det er også en god måte å se lønnsomme elementer som kan vendes ved å bare se på hovedsiden. Alternativt er det den gamle motepenna og papirmetoden du kan bruke i stedet for å holde oversikt over dine handler. Det kan virke kjedelig å holde styr på hver eneste handel, men stol på meg: det er verdt det i det lange løp. Historikkdelen av handelsposten er fin, men virkelig uorganisert, siden dine bestillinger ofte blir oppfylt av mange forskjellige kjøpere som gjør det vanskelig å holde oversikt over varene dine. Å være organisert vil tillate deg å gjøre smartere salgsbeslutninger som vil gi deg enda mer gull :) Investering i mange forskjellige ting Når det gjelder å investere med, sier 2500 gull, bør du definitivt ikke gå stor eller gå hjem på en enkelt gjenstand. Faktisk vil jeg råde imot det selv om du har å gjøre med noen sum penger. Det er utrolig risikabelt, spesielt hvis du er veldig uerfaren, og lærer fortsatt dosen og gjeldene i GW2-handel. Prøv å diversifisere gullet ditt i flere forskjellige elementer (ikke en eller to). Spredning av investeringene på flere elementer vil redusere risikoen betydelig og spare deg for massevis av gull fra potensielle flopinvesteringer. Selvfølgelig ikke glem å gjøre din undersøkelse før du tar noen avgjørelser. Ved å bruke GW2 Reddit eller se på Wooden Potatos på Youtube, er det en veldig god ide å holde deg oppdatert med nyheter i GW2 for å hjelpe deg med å ta smarte beslutninger når du spekulerer på fremtidige oppdateringer og innhold. Med 2500 gull ville det ikke være en dårlig ide å bruke de pengene til å lage legendarier og selge for store profitt. Mange som du har møtt med 20 000 g, gjør deres gull primært av denne metoden (som jeg også har møtt mange med over 20 000 gull det gjør dette). De eneste tingene du ikke kan kjøpe som tar litt tid er: kartgjennomføring, obsidian shards (bare gjør Silverwastes skovlbanen), kampkamp og fangehullspesifikke gave. Hvis du er villig til å gjøre disse tingene, kan du lage hundrevis av gull på kort tid (eller så fort du kan fullføre de ikke-kjøpbare elementene som kreves for legendariske). Dette er bare noen få forslag jeg kan tilby. Det er flere andre flotte innlegg på bloggen som du kan finne veldig hjelpsomme til å gjøre mye mer gull. Spesielt de smexy-hemmelige forumene: D Som vanlig, gjerne skyt meg en e-post på Dinosoarexgmail eller pm meg i spillet på Dinosoarex.6594 hvis du Har noen spørsmål :). Du er også velkommen til å stille spørsmål i kommentarfeltet. Jeg vil sannsynligvis legge inn en artikkel om spekulasjon en gang snart: D Du kan lage tonnevis med gull veldig enkelt ved ganske enkelt å bruke maisbalsam til å bære trick-or-treat-poser. Hvordan går man: (1) Organiser en fest med fem foresatte (vakt fungerer best imo) (2) Hver spiller kjøper 25 maisbalsam fra handelsposten (det må ikke være 25. noe beløp er greit) (3) Få lavt (4) Gå til et sted med mange ambienter som Queensdale eller Bloodtide Coast (5) Har en person bruke sin maisbalsam på den omgivende skapningen for å forvandle dem til candy corn elementals (6) Drep candy corn elementals for trick eller behandle poser (7) Når alle bruker 25 mais balm selg triks eller behandle poser (8) Profit Pros: - Virkelig lett gull. Hvis du er lei av å slipe SW eller gjøre fangehuller, finner jeg dette et ganske godt alternativ til å holde ting friskt. - Hvis du liker gambling, kan du alltid åpne alle posene dine og selge varer for profitt. Vanligvis vil det du får fra å åpne posene, være mindre enn å selge dem direkte, men du vil fortsatt tjene penger. Du har en liten sjanse til de sjeldne Refractor-amulettene og en uendelig tonic som selger for hundrevis av gullkonsekvenser: - Det blir assholes som ødelegger gården ved å drepe stjele. Vanligvis når jeg ser noen i nærheten, venter jeg på at de forlater for å unngå troll og drepe stjerne. Hvis de fortsetter å forstyrre oppdrett, kan du prøve å gå til et annet sted. Ytterligere tips og info - Prøv å få 3 ambiet skapninger i maisbalsam AoE. Selvfølgelig er dette lettere sagt enn gjort, så å få 2 per balsam er også OK. - Når du får en hit på en av candy candy corn elementalists, ikke slå dem lenger for å tillate resten av partiet ditt å få drep kreditt. - Vesker er for tiden på 4s 13c. Å drepe maksimalt antall elementaler som er mulige med en fullfest som bruker 25 maisbalsam, vil gi deg 1125 trick-or-treat-poser eller over 45g til dagens pris. Du kan kjøpe forumkreditt som støtter meg. Jeg sjekker forumene på daglig basis, og det er også noen andre aktive, hjelpsomme, vennlige moderatorer som Draco444 og hype. Beklager at du ikke har meldt deg nylig. Jeg vil prøve å lage innlegg hyppigere, men vær så snill å være oppmerksom på at jeg har vært veldig opptatt i den siste måneden. Som vanlig kan du sende meg noen spørsmål eller bekymringer på Dinosoarexgmail eller pm meg i spillet. Vær oppmerksom på at hvis jeg er i en fangehull, svarer jeg sannsynligvis ikke på noen meldinger du sender meg, så hold dem til etterpå xD Hei alle sammen. Dette er Alfa Q igjen, og i dag skal jeg lære deg alle hvordan du skal ha sjansen til å gjøre det. 1g og 50s per dag om noen sekunder. Det er ingen straff for feil (1) Du skal trenge et tegn på eller mellom lvl 21-39. Dette kan gjøres umiddelbart med en av disse bursdagsrullene og et tome of knowledge (2) Gå over til LA og fullfør et hoppepusjekt. (3) Åpne brystet på slutten av puslespillet og be til RNGsus at du får en sølvdouble. Du kan bare parkere eller forlate din karakter foran brystet, slik at du kan åpne brystet igjen etter tilbakestilling. Silver Doubloons kan bare være oppnådd av tegn mellom nivå 21-36 via hoppende puslespillkasser eller gjennom åpning av bestemte poser med materialer eller via mystisk toalett. Som et resultat er de veldig dyre på handelsposten på grunn av mangel på spillere som får dem. At de også brukes i Juggernaut Gift, holder også forsyningen ekstremt lav og prisen er ganske høy. Hvis du forlater lvl 21-39 karakteren på slutten av hoppepusslet, kan du få en sjanse til en sølvdouble ved å bare logge på det tegnet og åpne brystet på slutten av puslespillet. Tips amp Extra Info - På tegn nivå 37 -38 er det en sjanse til å skaffe sølvdobloons og gulldobloons. Siden gulldobbloner er veldig billige, ville det være best å bruke et tegnnivå 21-36 for å få den beste sjansen til å skaffe en sølvdouble. - Å fullføre Weyandts Revenge hoppepusslet vil ha en fantastisk bryst på slutten, noe som gir deg høyere tierutstyr i motsetning til de andre gåtene i LA. Dette kan tillate deg å selge varene du får for mer penger. - Hvis du vil, kan du alltid gjøre andre hoppepusler for å få større sjanse på Silver Doubloons, men det er vanligvis tidkrevende og ikke verdt det på grunn av RNG. - Hvis du har en alt konto fra det GW2 75 off-salg, kan du alltid parkere et tegn på den kontoen på slutten av et hoppepuzzle for to sjanser ved en sølvdouble. Du kan gjøre dette mens du får den daglige belønningen på alt ditt til drepe to fugler med en stein :) I løpet av de neste dagene vil jeg gjøre en melding om Secret Forums og vil legge ut spesielle gullfremstillingsmetoder der snart Du kan kjøpe forumkreditt som støtter meg. datamaskin som faktisk kan kjøre GW2 på grafiske innstillinger høyere enn de laveste tilgjengelige og også få mer enn 15 FPS (1-5 FPS mot verdensansvarlige). Alternativt er det den store knappen øverst du kan klikke som ikke gir meg noe :( Som vanlig kan du ringe meg eller mail meg i spillet Du kan også sende meg e-post på dinosoarexgmail hvis du har spørsmål eller innlegg i kommentarfeltet Alfa Q igjen. I dag skal jeg minne deg om de gode ol-uidentifiserte fargene og forklare hvorfor du fortsatt kan investere i dem for å gi en god fortjeneste i fremtiden. Hvis noen av dere har lest Markcos tidligere artikler, var uidentifiserte fargestoffer (og fortsatt er) en stor investering. Siden uidentifiserte fargestoffer oversvømmet markedet på bare 30-årene med etableringen av kontobaserte fargestoffer, har de langsomt blitt krypende i pris. Selv på 83-tallet (på skrivetidspunktet) viser de seg å forbli en utmerket måte å holde gullet ditt i elementer. Det er bare 3 måter å skaffe uidentifiserte fargestoffer (bortsett fra handelsposten), hver av metodene er ekstremt kostnadseffektive eller tid ineffektive. De forklarer derfor hvorfor uidentifiserte fargestoffer vil fortsette å forbli dyr og vokse dyrere over tid (og det forklarer også hvorfor du bør kjøpe dem nå). Metode 1: Laurel-selgeren Den første metoden for å oppnå et uidentifisert fargestoff er ved å kjøpe en uidentifisert fargestoff med 5 laurbær fra en laurbærmann. EN DYE FOR 5 LAURELS. I begynnelsen vises konverteringsfrekvensen. vi vil. ekstremt opprørende. Med 5 laurbær kan du enkelt kjøpe 5 poser med T6 håndlaget materialer som gir deg ca 5g. Så hvorfor ville prisen være så latterlig dyrt Fordi Anet ønsker uidentifiserte fargestoffer å forbli veldig dyre (ellers ville konverteringsfrekvensen være mye lavere). De gjør dette med vilje. Dette er også tydelig da de fjernet uidentifiserte fargestoffer som et potensielt fall fra mobben. På grunn av Anets holdning til å holde uidentifiserte fargestoffer dyrt, er det en utrolig trygg investering. Metode 2: BL-kuper En annen metode for å skaffe uidentifiserte fargestoffer er gjennom Black Lion Chests. For øyeblikket er denne metoden åpenbart svært ineffektiv, siden det koster over 10 g verdsverdi for en nøkkel (på tidspunktet for skriving). I tillegg er det bare en liten sjanse for at du selv får en (og for 10g det er ikke verdt det uansett. For nå minst). Siden oppdretten Black Lion-nøklene ikke lenger er levedyktig lenger, vil de nåværende menneskene som åpner BL-kjeder, ikke drastisk øke tilbudet av uidentifiserte fargestoffer. Det er bare en annen liten måte at uidentifiserte fargestoffer kan oppnås for å fortsette å komme inn på markedet. Metode 3: Personlig historie Når du fullfører din personlige historie, blir du periodisk belønnet. Bags of Loot som har en svært liten sjanse til å slippe et uidentifisert fargestoff. Dette er veldig tid ineffektivt, men siden sjansen for å få et uidentifisert fargestoff fra posen er veldig lavt. Dette er en annen grunn til at tilbudet av uidentifiserte fargestoffer vil forbli svært lavt. Mangelen på uidentifiserte fargestoffer vil føre til en økning i pris over tid. Etter hvert som flere mennesker åpner fargestoffer, vil de dyrere uidentifiserte fargestoffene bli. Siden plasten har mengden av salgsordrer i fargestoffer falt dramatisk fra 85 000 uidentifiserte fargestoffer som leverer patchens dag til rundt 16 000 uidentifiserte fargestoffer (som skrevet). Nå er en flott mulighet til å lager opp Selv om du ikke kan kjøpe store mengder i bulk, kan du prøve å kjøpe 10 eller så. Gi det et forsøk. Du kan kanskje takke meg i fremtiden xD Som vanlig: dette er spekulasjon. Du bør alltid gjøre din egen undersøkelse før du tar noen beslutninger Selvfølgelig, legg inn dine tanker eller spørsmål i kommentarene Alternativt kan du beskjed eller maile meg i gameTrading Post Filters Egenskap (er) har input verdi felt, som begrenser søkeresultatene til minimumsverdien valgt yrke begrenser søkeresultater til elementer som kan brukes av det valgte yrket, standard til de aktuelle tegnene yrke Utarbeidelse av disiplinbegrensninger søkeresultatene til valgt disiplin, har inntastingsfelt, begrenser søkeresultatene til minimumsverdien som er valgt. Sjarmerende begrenser søkeresultatene til valgt objekt sjeldenhet Nivåintervall har inntastingsfelt (0-80) og et alternativ til Match My Level Bag Size har inntastingsfelt, som begrenser søkeresultatene til minimumverdien valgt Only Show Available skjuler elementer som ikke har en nåværende selger Kjøper og selger varer rediger Kjøpe og selge varer på Trading Post Spillerne kan velge antall og pris per enhet for gjenstander som er boug ht eller solgt. Kjøpe varer Plasser ordre samsvarer med andre nåværende kjøpere eller legg inn en tilpasset kjøpsordre. Mynter vil bli holdt til selger er funnet eller transaksjonen er kansellert. Kjøp øyeblikkelig kjøp fra nåværende salgsordrer basert på tilgjengelig volum. Selge varer Selg Øyeblikkelig selge til nåværende kjøpsordrer basert på tilgjengelig etterspørsel. Liste Denne varen samsvarer med andre nåværende selgere eller legger til en egendefinert oppføring. Elementer vil bli holdt til en kjøper er funnet eller transaksjonen er kansellert. Bare gjenstander i figurbeholdningen er tilgjengelige for å bli oppført. Elementer i usynlige poser er skjult fra søkeresultatene. Tilleggsgebyr redigere Selge varer på Handelsposten krever ekstra myntgebyr, basert på total salgspris. Oppføringsgebyr (5) Denne ikke-refunderbare kostnaden dekker notering og oppbevaring av varer til salgs. Denne avgiften har minst 1160 og tas straks fra lommeboken når du lister eller selger et produkt umiddelbart. Exchange-avgift (10) Denne avgiften er handelsinnlegget kuttet av overskuddet. Denne avgiften har minimum 1160 og trekkes fra mynter levert til selgeren etter et vellykket salg. Transaksjoner endrer Transaksjoner på handelsposten Transaksjonsfanen viser nåværende og fullførte transaksjoner. Gjeldende transaksjoner kan kanselleres, sende varen eller mynter til leveringsboksen som skal hentes (noteringsgebyr returneres ikke). Plukk opp rediger Plukk opp varer og mynter på Handelsposten For å hente varer eller mynter etter kjøp eller salg på Handelsposten må spillerne samhandle med Black Lion Traders. Alle varer og mynter i leveringsboksen vil bli hentet opp med ett enkelt klikk. Liste over Black Lion Trading Innlegg redigere Denne nøkkel delen av artikkelen er ufullstendig. Du kan hjelpe Guild Wars 2 Wiki ved å utvide den. Det er Black Lion Traders og andre representanter i hver by og noen landsbyer. Liste over Trading Post forbruksvarer redigere Disse elementene oppfordrer en Black Lion Delivery Agent. Rediger notater Indikerer at det er elementer eller mynter som skal hentes fra handelsposten. Selv om du kun kan legge inn kjøp eller selg tilbud mens du er logget inn i Guild Wars 2. Transaksjonen kan fullføres selv om du er offline. Du er begrenset til hvor mange varer du kan liste for salg på kort tid. Maksimum antall enheter du kan kjøpe eller selge i en enkelt transaksjon er 250, det vil si en enkelt stabel. Varene jeg selger, viser kun de første 25.000 enhetene du selger for et enkelt produkt. Entering Jeg er Evon Gnashblade i søkeboksen (uten anførselstegn) krymper visning av resultater, ved å ignorere ikonstørrelsen. Denne effekten vil fortsette til du skriver uttrykket i søkeboksen igjen for å bytte den av. Gratis kontoer er begrenset til elementer fra en valgt liste (blir ikke nedtonet med et låst symbol nederst til venstre). Noen ganger kan spillere ikke bruke Kjøp-knappen, det vil si at den er gråtonet. Omstart av spillet løser vanligvis dette problemet. UI viser bare de siste 2000 kjøp og salg tilbud. Noen ganger mottar ikke spillere mynten fra salg av varer i leveringsboksen. Omstart av spillet løser vanligvis dette problemet. Som standard når selger, selges umiddelbart alternativet er valgt, så pass på at du ikke trykker på feil seksjon, eller du kan selge deg under din planlagte pris. Trivia-redigering Vist bilde under vedlikehold av Trading Post. Ved lanseringen opplevde handelsposten alvorlige kapasitetsproblemer, og ArenaNet deaktiverte den fra 25. august 8211 5. september 2012, selv om den var tilgjengelig intermitterende så tidlig som 29. august til en roterende gruppe tilfeldig utvalgte spillere. Før spillet ble lansert, annonserte ArenaNet planer for et offlineverktøy for å bla gjennom, by eller avlyse tilbud. 91193 Det har imidlertid ikke vært omtale av denne ideen siden kampen gikk live. Forhåndsvisningsfunksjonen ble lagt til i Flame and Frost: The Gathering Storm-oppdateringen. Ved lanseringen var de fleste av Trading Posts-panelene faktisk et nettsted innebygd i spillet ved hjelp av Awesomium-nettleseren siden september 2014-pakken. det bruker nå koherent. Referanser redigere Snakk: Trading Post Ikke mer spammadan redigere De liker virkelig deres ute av spill nettleserfunksjon160: P - Albino Ace 10:52, 22 mai 2010 (UTC) Excellent indeed. Arshay Duskbrow 11:10, 22. mai 2010 (UTC) Er det bare meg eller ligner dette sterkt på Grand Exchange i fra RuneScape Hvis så, GOD Det var den eneste oppdateringen de siste ti årene som var en forbedring for det spillet. Zolann Den irriterende 16:33, 22. mai 2010 (UTC) OMG, det var akkurat det jeg trodde også jeg vet, Grand Exchange var den mest fantastiske oppdateringen Ive sett i Runescape. Jeg elsket å spore aksjekursene mer eller mindre, sjekke hvilke varer som selger høyt og hvilke som selger lavt. Kjøp lavt, selg høyt, eh160) - Aman nelle 16:46, 22. mai 2010 (UTC) Yup. Grand exchange var for bra for Runescape .-- N eil 2250 17:42, 22. mai 2010 (UTC) Sitter hele dagen lenge, selge og kjøpe og kjøpe og selge. En måte å overta økonomien Muwuhahahaha Ge4ce 18:16, 22. mai 2010 (UTC) Lol det er det jeg gjorde på runescape, og jeg endte med å tjene mange penger og få mange faste kunder. xD Men det er bare så mye du kan gjøre i Runescape. Jeg er sikker på at denne taktikken som ble brukt i GW2 ville være utrolig.160: D - Aman nelle 18:49, 22. mai 2010 (UTC) Aldri spilt runescape og vil aldri, men dette gjør meg glad. Derefter igjen, ikke inkludert et marketplaceauction hus igjen, ville det bare vært en feil på Anets part160: D - NilePenguin 11:39, 23. mai 2010 (UTC) Vel, for lengst var Runescape bare denne typen lavkvalitets f2p-spill det var populært, hovedsakelig fordi det ikke krever noen form for nedlastinger. Men som sagt, var det alltid ganske lav kvalitet. Men så plutselig gjør de dette og det er som whoa. med diagrammene som viser daglige prosentsatser, en kontinuerlig oppdateringsoverskrift og flere faner for å se prisutviklingen, er gjennomsnittlig over 30 dager, 90 dager eller 180 dager. Så ja, det er derfor jeg er begeistret for The Marketplace.160: D Endelig et HØY kvalitetsspill som gjør dette. - Aman nelle 20:08, 25 mai 2010 (UTC) Er det ikke noe normalt å registrere kjøpte og solgte varer i denne tidsalderen Se hvor mange X har solgt og hvor mange Y har blitt gjort, mens Zs har blitt transportert til sted Selv om det bare var å diskutere grunnleggende om denne funksjonen, hvorfor hadde ikke andre MMOer dette systemet Var teknikken utenfor php (eller hva de brukte på runescape) ikke mulig Jeg antar at tiden vil fortelle om hvordan denne markedsplassen, og dens auksjon, virkelig vil fungere . Ge4ce 12:12, 26 mai 2010 (UTC) Hvorfor har ikke andre MMOer dette systemet Det er et veldig godt spørsmål, og helt ærlig vet jeg ikke svaret. Jeg mener, Runescape er på ingen måte leder av MMOer, og derfor var jeg så sjokkert da de implementerte en funksjon som andre MMOer syntes å ha oversett så lenge. Kanskje andre MMOs følte at dette systemet ikke ville bli akseptert bra eller noe - Aman nelle 13:22, 26. mai 2010 (UTC) Jeg antar mer på en måte på hvor mange måter kan denne funksjonen bli misbrukt, men igjen, hver MMO-økonomi er basert på tilbud og etterspørsel. Man kan ikke unngå at du vil ha folk som vil dra nytte av det, det være seg positivt eller negativt. Dette stiger også spørsmålet mitt hvis Karma-elementer er karakterbindende, eller kan selges eller sendes til hvem som helst (egne tegn inkludert) du ønsker. Til slutt vil karma ha en slags gullpris inkludert, ettersom varer kan graderes avhengig av bruk eller statistikk. Som jeg sa: Tiden vil fortelle Ge4ce 17:09, 26. mai 2010 (UTC) Feature ser fantastisk ut. Takk og lov, de har implementert dette. Shadow Runner 15:26, 1 juni 2010 (UTC) Ja, Grand Exchange i Runescape er faktisk ganske fantastisk. Det er sååå mye bedre enn å sitte i Spamadan i 5 timer, og prøver å selge din ubrukelig lagringsklotter. Helt greens og våpen mods D: (Tilbakestill innrykk) Jeg vet, flott funksjon, hei. De er bare sjekker se 5 år for sent til festen. - Corsair Yarrr 17:27, 19 juni 2010 (UTC) Markedet er i stand til å vise historien og trender for elementverdier. Denne delen bare laget min dag. Ved å se på dette kan du omtrent se hvor mye et element går. I WoW for eksempel, hvis du ønsket å sette inn en blomst og det ikke var blomster i auksjonshuset allerede, kunne du sette prisen på hvor mye de vil selge. For eksempel, hvis en blomst vanligvis selger for 5g, kan du sette en inn for 20g, så ville noen sette den til 19 og noen for 18 og så videre. Men det dårlige er, folk vil fortsatt kjøpe blomster, selv om de er tre ganger overpriced. Det betyr at folk uten så mye penger (meg som startspiller inkludert) er veldig skryte med auksjonshuset. Denne enkle prishistorikken vil forby den typen BULLCRAP fra GW2 Marketplace. HOOZAH Mad Skillz 1o1 09:33, 20 juli 2010 (UTC) Egentlig, nei. Selv med kunnskap om prising. Hvis den samme blomsten, som er verdsatt til 5, plasseres på et marked uten noe annet. Man kan fortsatt be om det samme 20. Folk bestemmer da om de faktisk har så mye penger å bruke på det svært overprisede elementet. Er det verdt det . Trenger jeg det nå. Jeg bryr meg om det dumme 20. Når vil det være flere blomster på, så skal jeg kjøpe den nå eller vente på neste gang jeg besøker markedet. etc. Du vet ikke hva som motiverer spillerne til å kjøpe det, avhengig av bruk, videreselge verdi og andre viktige ting som hvor raskt det faller. Også hvor mye innsats du trenger for å få det til å slippe det. Disse er alle faktorer som går gjennom sinnet i en rask hastighet. (For det meste er du ikke klar over det, ettersom de fleste ting ikke er tilfelle.) Men du visste at Silly du er glad i ansiktet 4:33, 20 juli 2010 (UTC) Kommenterer effektiviteten til et element du aldri har møtt er neppe vitenskapelig forskning160: P Hva registrerer den Prisen på varer når de selges eller prisene som folk spurt. Det kan veldig enkelt ende opp med å være en helt ubrukelig funksjon på grunn av åpenbar dumhet, og selv om ikke, kan dedikerte saddo-spillere fortsatt skrue med det uansett. En F K Når du trenger 11:47, 20. juli 2010 (UTC) Jeg er ganske sikker på at historien og trenderne refererer til prisene det faktisk er solgt for. There would be no use in knowing the prices people are asking unless youre a vendor, and even then you could just look at the current prices, since presumably you want to sell it then and there, provided you think the price is good and dont predict it rising. --Kyoshi (Talk ) 12:04, 20 July 2010 (UTC) If it were up to me, the Marketplace would show volume sold, median sell price per day, highest amp lowest sell price that went through. That way you could make a fairly informed decision on what you want to buy andor sell something at. -- S irrush 14:53, 20 July 2010 (UTC) (Reset indent) I quite like the system GWAuctions currently has in place, where you can see a list of all the prices that item has sold for previously, and can sort it by a number of factors (although I always use date, from most recent to oldest). It gives you the full range of prices but its also quick and easy to see what the overall average and the current average is. 109.145.208.77 11:57, 24 February 2012 (UTC) This is very similar to the market feature implemented in Eve online, although not quite as advanced yet. If Im reading this correctly (hope Im not, please correct me) you cant get sales volume data. Which is important as volume tells you how much stuff is being shifted and therefore how likely you are to be able to sell something at an inflated price. You can ask a lot, but if nobody is buying. Whilst on the subject, are buy sell orders time limited, and how many can each characcount have And how will arena net address market manipulation and similar scams In eve, orders expire after 90days max and you really have to invest a lot of skill points to have loads of them. And all market scams are allowed so long as game mechanics are not breached. Caveat Emptor The Eve market is also regional, and buy sell orders have limited range (in terms of star jumps). Imagine if the buysell prices for the Asuran regions are reckoned separately from the human and Norn. You can make money buying stuff in one region, shipping it to another then reselling it. Less interesting in GW2 where you can ship stuff via email or the bank at no risk. Re:Move edit Assuming the dialogue is correct, the Auctioneer refers to it as the Marketplace-- as such, Id hold off on a move until were certain what the name is. 8211 Emmett 20:47, 22 March 2012 (UTC) See Controls O - Open Commerce panel Rudhraighe 14:47, 31 March 2012 (UTC) Argument against the delete edit It appears to be the official term. Would be quite silly to delete the page, only to re-add it in a few days when everyone gets a look Torrenal 03:54, 11 April 2012 (UTC) There is a motion to move Marketplace here for that very reason. Moving that page here would require deleting this page first which is another reason for deletion. 04:03, 11 April 2012 (UTC) So. The stated reason for speedy deletion is NOT the reason for the speedy deletion Or are we not all on the same page Torrenal 18:42, 11 April 2012 (UTC) its a bit of both reasons, the trading post IS the market place and all of the writing on this page would be what would be put in the notes section Getefix 18:50, 11 April 2012 (UTC) Altered the tag to reflect the intention. - Infinite - talk 18:59, 11 April 2012 (UTC) The contents An area similar to a Auction House but Better does not a good article make. Keeping something so asinine on a wiki is bad formtaste. V e n o m 2 0 19:12, 11 April 2012 (UTC) Mind, Im not arguing against the merge (which appears to have already taken place). Just asking that you be clear in intentions when asking for the removal of a page. Being a wiki, the page could have been built up from scratch, while dropping the silly Better comment. Torrenal 00:40, 12 April 2012 (UTC) Actual content, perhaps edit As I understand it, information in youtubewatchvKx7o7CRoDXc has been released over time. Can the marketplace summary contained pulled into the wiki, or should we wait for other sources to be found. Torrenal 14:30, 20 April 2012 (UTC) Is this the ONLY way to securely trade edit Is the gw1 trading window gone, making it impossible to securely trade with a player you are standing next to I know there is the mail system, but that seems to rely on honesty. Frostty1 23:04, 6 June 2012 (UTC) Afaik, at this point it is. The good news is that if a gaming feature is asked a lot, Arenanet hears it and implements it, but they might have good reasons to not want it, like having chat channels being spammed with trade shouts. I know i wont miss it, i love playing auction houses. Anyway, i suggest to make it a topic in the beta forums this weekend, and keep your fingers crossed. -- Ee 06:47, 7 June 2012 (UTC) Dont get me wrong, the auction house will be welcomed by all. I guess I should have been more explicit in my example. 1) I know that if I want to trade an item with a friend (someone I knowtrust), we will just use the mail system. 2) The issue could arise when I am with someone I dont know. We kill a boss and want to exchange items. ATM, the only recourse is to trust that the other player will mail you the item(s) you are trading for, after they have received the item(s) you have mailed. gtgtgt Im not expecting scumbaggery when dealing with other players. but there will be an influx of people who will be new to GW. who come from questionable gaming backgrounds. Frostty1 15:18, 7 June 2012 (UTC) Direct, in-person trading, and C. O.D. mail do seem to be missing so far in the BWEs and stress tests, I cant imagine both of these will beat a dialog for log out, character select, or cancel, but I would hope both will be there soon. The direct trading would be unlikely to cause a spamadan with the auction house available to sell to anywhere. I honestly hope we can drop things on the ground someday too. Very disappointed that I cant mail another character of mine but it can be a semi-cheat for storage space. Oh and btw its secure but the trade wont necessarily get to the person you want it to. --Skekzyz 04:51, 15 July 2012 (UTC) Well, if the forums were up then I guarantee that player to player trading would be one of the most requested features. Lets hope that they get their act together and get the forums up. Actually, lets hope they get their act together and get the trading post up After all these Betas. man. Im not even gonna start talking about it. Thorentis 06:54, 4 September 2012 (UTC) Rename to Black Lion Trading edit We should rename all the commerce and trading post to Black Lion Trading and redirect the old pages Rudhraighe 17:58, 14 June 2012 (UTC) Im partly inclined to think this too, but I simply think Trading Post sounds better, and is what most people are going to be searching (especially Googlers etc.) Thorentis 01:20, 1 September 2012 (UTC) redirects work wonders for searches. 1 for using the proper in-game name on our pages. (imagine searching for black lion trading, whatever that is, and finding nothing) 198.228.217.147 17:06, 4 September 2012 (UTC) Dont know how to safely to do it myself, but I will definitely 1 the idea of putting this pages content over current Black Lion Trading Post page, which gives only useless information. Wonderland 22:42, 11 October 2012 (UTC) Search Engine Categories Subcategories and Rarity with Color chart edit Market history edit Main page says The Trading Post is capable of displaying Market Data: the history and pricing trends of item values . I do not remember any feature to show market history. (I can see the history of my own trades, thats different though. Can anyone confirm market history feature --Ras 13:50, 4 August 2012 (UTC) just wait 21 days and find out in game.- Zesbeer 17:07, 4 August 2012 (UTC) the gem exchange already has this. Id seen a blank space with a label for this for regular items, in, I think, BWE2. Not something my BWE3 screenshots would have captured, however. The intent for this iswas there. The reality remains to be seen. 8212Torrenal 17:54, 4 August 2012 (UTC) Notes edit The note is still wrong the trading post was working during the head start and then whent down (dont remember when).- Zesbeer 23:59, 30 August 2012 (UTC) The trading post went down several hours into the first day of the headstart. -- The preceding unsigned comment was added by 71.165.85.180 (talk ). Bugs edit If anyone notices any major bugs. Could be nice to read if there are any before making major purchases. So far, I think Ive noticed one, I bought 60s worth of copper ore a nd it took my money and it gave me no ore. This way a few minutes before it went down for maintenance, go figure.--Aziza 02:35, 1 September 2012 (UTC) Not sure if this only applies to me because whenever Ive mentioned it ingame there has been a arglebargle TP isnt broken any more response but my entire post is still very broken. Items in my inventory dont show up in the sale tab, I cant click the buy button on any items despite having the coin for it, gotten no responses from gw2 support,160. Picture for proof i. imgurLw6li. jpg 8212 The preceding unsigned comment was added by 68.49.92.140 (talk 1608226160contribs ) at 00:24, 5 September 2012 (UTC). Sorry youre having problems with the trading post, but waiting for the official GW2 support is your only option at the moment. Wiki users cant help you. As the game status updates points out, theyre prioritizing login issues and hacking, so you might have to wait a while for support to respond. -- ab. er . rant 16:30, 4 September 2012 (UTC) Sure my statement was more to just put out there if someone else is having the bug they arent alone. Im frustratingly aware of the fact that theres nothing I can do. I have bought basic crafting materials at the trading post four times. Every second time, in addition to the bought goods, there was money waiting for me at the pickup (under trade profit). I didnt sell anything at the trading post, not once. Is this a bug or am I missing something --Amplifiction 10:11, 13 September 2012 (UTC) Did you cancel any buy order Money you get back for that also goes to trade profit. No, but there might have been some connection errors. Maybe they caused a similar effect. Takk. --Amplifiction 11:18, 14 September 2012 (UTC) When I search for an item, it just loops the search circle and I cant buy any item I searched for. Instead I have to go through categories page by page. Is there a fix for this that I missed DRUGSandDANCING selling and buying prices not adding up edit when i go to the trading hall in the My Transactions window it says that i sold 3 items, one for 27 copper, one for 24 copper, and one for 1 silver. also the drop down menu is set to items ive sold to me this says that someone has already bought them, not that I am still trying to sell them. In the Trade Profit window it shows that my profit was 25 copper. 27 copper plus 24 copper plus one silver doesnt equal 25 copper. now when i had put the items on the trading post i did select match lowest selling price but when i posted the last item it wouldnt let me post it for less then one silver, i dont see how an item that wouldnt let me post it for lower then 1 silver could sell for such a low amount that all 3 wind up selling for just 25 copper. am i not understanding what the trading window is saying i look at that window that says what items i sold as copper ring price per unit 24 copper (i read that as i sold a copper ring for 24 copper). Any ideas of what is happening Varuuth 18:14, 8 September 2012 (UTC) When you list, you pay a stated 5 listing fee. IfWhen your item sells, you pay a 10 sale completion fee. This is NOT stated in the game engine. ah ok wasnt aware of that. so let me do the math here, Ill probably wind up with what they wound up with lol. 1 silver 100 copper, so i have 1002724151 copper is what i supposedly sold for. 151-10 135.9 copper is what I supposedly should have received after selling, but I thought the 2 copper (that it told me about when I posted the item was the listing fee). but lets assume it isnt. 135.9 copper - 5 129.105 copper Now if we round that off we get 129 copper pieces. I only received 25 copper after having sold all 3 items. That is a difference of 104 copper. Im not trying to be rude or mean, just trying to understand where the money is at. Varuuth 19:49, 8 September 2012 (UTC) i think ill add links to a couple of screen shots in case there is any confusion. just a little note here, it says items were posted seconds ago, that is wrong at the time of the screen shot it was hours since the posting. Varuuth 20:02, 8 September 2012 (UTC) I have the same issue. I sold two items at the exact same time (about 11 hours ago) for 8s each. In the pickup, it shows 7s. There is NO WAY i was taxed 60 on the total profit (If I was this is a travesty and Ill just have to charge more from now on. ). 192.168.104.82 00:25, 27 September 2012 (UTC) (Bug) Cant buy more than 250 of an item edit So here I am, trying to buy 300 wool scraps by placing a custom order, but the game wont let me even if I have waaaaaay more cash than necessary. I also tried with other items and the same thing happens. The same thing also happens when I try with instant purchase. Am I missing something, or is the game bugging out on me --Mendar 09:01, 16 September 2012 (UTC) well the max stack size is 250 so I am guessing but I think thats why you cant buy more then 250 of something.- Zesbeer 09:15, 16 September 2012 (UTC) Yeah, makes sense. Still, kinda silly since items arent stacked when listed under the pick up tab in the trading post. Cosmetic, ok, but kind of a downer for those looking to do mass volume trading. --Mendar 14:01, 16 September 2012 (UTC) Minimum asking price to avoid a loss: 15 is incorrect (20 is also, but its a better recommendation) edit The recommended minimum markup recommended by this wiki ought to be 20: 15 is incorrect (see below). 17.64705 is correct, but unusable. 20 is slightly incorrect and very useful. As clarified in the current article, there are two fees per transaction totaling 15. That means the seller gets 85 of their asking price. If they ask for 15 above vendor price, e. g. 1160 16015160 for a 1160 item, they will lose money on the deal. Fifteen percent of 115 is 17.25, meaning a net loss of 2.25 compared to the vendor value. The exact amount is the inverse of 0.85, i. e. 1.1764705, i. e. 117.647. Most people are going to have trouble using that as a rule of thumb. 20 is slightly above that and is a much easier number to multiply. In addition, using the mathematically correct value of 17.647 doesnt take into account the extra time to use the trading post over visiting the vendor (minimum two sets of mouse clicking: offer item and pick up). Sure, its not that much trouble, but if the wiki is going to offer an approximated value, lets err on the side of making sure its worth the players time to use the trading post instead. 75.37.20.44 17:13, 23 September 2012 (UTC) The above guidance is now moot the game tells you what your earnings will be, and its easy enough to compare this to the vendor price. Also, to address the person who reverted me on this issue, you also reverted material that was not related to the question of which percentage to use. I dont see any consensus here to use 20 as the guidance, and inserting HTML comments into the article is not a valid means of preserving content the way it is. You cannot merely give your version of the text rights of an incumbent when it is the nature of the text that is disputed. Hold Me Closer, Necromancer 05:59, 18 November 2012 (UTC) The advice is not moot the game does not tell you your earnings. The TP displays projected profit without regard to the listing fee, so the potential net profit if you sale goes through is less. Offering a rule of thumb is useful to those who dont realize that the TP interface is misleading, to those who have trouble with subtraction (of the 5 listing fee), and to those who have trouble with understanding the difference between multiplying by 15 versus dividing by 85. The idea of offering advice was never disputed the only dispute was what rule of thumb to include. The reason that the advice is offered is that there continue to be frequent complaints (in map, in the forums, on Reddit) that people dont understand that they are losing potential coin by selling on the TP for less than vendor 17.647. . We should restore the advice offering a rule of thumb. 75.36.180.174 17:51, 21 November 2012 (UTC) Jaklan edit I just added Jaklan (found in Altar Brook Trading Post. but his dialog box does not appear for me160:s 93.97.48.123 23:28, 29 October 2012 (UTC) That happens sometimes, dont know why. Later on he will be working again. 114.198.16.52 05:48, 4 December 2012 (UTC) Is the trading fee really 15 Predicted profit says 10 edit I keep reading 5 and 10 equaling 15 on every page on the internet and even remember myself of this ingame. but The predicted profit clearly shows a loss of 10 not a loss of 15. Is the predicted profit ingame wrong or was the fee reduced to 5 5 10 fee Cleared it myself: the Projected profit does in fact not include the listing fee. Very missleading indeed. Curious if you are charged a listing fee if you just sell to the highest buyer, technically, you arent listing it. Will test tonight. 70.150.71.66 19:34, 29 November 2012 (UTC) Yes, you always pay the listing fee. Technically, you are listing it. for 0 second s (depending on the definitions of technically and listing.). 75.37.22.89 20:21, 29 November 2012 (UTC) Actually, Ive had one or two cases where I attempted to sell X items to the highest buyer, only some of the buyers orders were apparently filled between when my screen drew and when I clicked sell, so the game sold some of them instantly and listed the remaining items for sale at the same price even though there were no more buy orders at that price. So my guess would be that the trading post doesnt even know that you were trying to sell to the highest buyer, it just knows that you were trying to sell X items at price Y, and then afterwards notices that, gosh, now there are some buy and sell orders at overlapping prices, I should do something about that --Felbryn 20:34, 29 November 2012 (UTC) Ah yes -- good point. I forgot that happened to me, too. In other words, the game always: lists the item Item A at price P and quantity Q (charging the 5 Q P) - gt looks if theres an existing order for A at price P - gt fulfills as many orders as possible, charging the 10 sales tax. In that context, items are always listed first and sold after -- there is no instantaneous transaction (and thus, the 5 is always removed from the economy). 75.37.22.89 20:45, 29 November 2012 (UTC) wrong numbers in fee section edit In the section about fees, it says A 5 tax on successful sales this is deducted from the sale amount before the amount available for pickup.. Isnt this wrong, because the tax is actually 10 Then there are examples that are wrong too, because they are calculated using 5 instead of 10. So when you sell something on the trading post, you have to pay 5 listing fee, and 10 tax if it sells, for a total of 15. 114.198.16.52 05:50, 4 December 2012 (UTC) Several editors have said that the trading post takes a 5 listing fee and a 10 cut of the final sale, for a total of 15. 24.59.89.0 recently edited the page to say that the trading post takes a 5 listing fee and a 5 cut, for a total of 10 (and updated a bunch of examples to match). I have not reverted the edits because I havent personally tested how this works. --Felbryn 21:04, 4 December 2012 (UTC) someone vandalized the fees section I think I managed to fix it. (I also just validated the amounts -- nothing has changed in terms of fees): You pay 5 to list, non-refundable. An additional 10 is deducted from the amount the buyer pays. The fees total 15, but projected profit is only 10 less (it takes into account the sales tax, but not the listing fee). Admins might want to semi-protect the page if this happens again. 75.36.176.77 21:24, 4 December 2012 (UTC) Looks like you introduced at least one new error in your changes, which I have fixed. I heartily recommend the use of the history tab and the diff and undo features--its much easier and more reliable than trying to manually hunt down every number that looks wrong. --Felbryn 21:32, 4 December 2012 (UTC) I personally think that sentence you just changed was clearer before your last edit, because it was previously written in terms of actual monetary transfers, and youve now rewritten it in terms of quantitites that are misleadingly-labeled in the UI. --Felbryn 22:06, 4 December 2012 (UTC)Trading Post vs. Black Lion Trading Company edit I would love to see these two articles merged. The list of NPCs is otherwise oddly placed. I fixed the lead section to better segue into the list (which is what I and others were looking for). Thanks Idolatry 22:59, 26 December 2012 (UTC) Gem exchange rate fees edit In addition, the exchange rates are not identical: the rate to buy gems is about 36 higher than for selling gems. Is that confirmed information Since we never know the exact exchange rate at any given time (only 5 day high, 5 day low, and average), it makes just as much sense to assume an equal fee in either direction. Going by the example, if one spends 1g and ends up with 73s26c, then the total revenue is 0.7326 of the investment, for a net loss of 0.2674. If there is an equal fee in both directions, that would work out to sqrt(0.7326) 0.856 of the initial investment for either direction, or a 14.4 fee in either direction. That would be suspiciously close to the total 15 trading post fees, and the difference to the calculated 14.4 could be rounding errors when obtaining the 73.26 value. So again, do we know that the fee is only in one direction Roland of Gilead talk 15:01, 29 October 2013 (UTC) Never mind, gw2spidy has much better numbers: 100 gems sells for 4 g 82 s. 100 gems costs 6 g 67s to buy. That works out to 0.7226, which squareroots to 0.8500, which I think confirms my theory. Changing the article accordingly. Roland of Gilead talk 15:29, 29 October 2013 (UTC) Gem exchange rate back door edit Are we convinced that ANet dont also have a role in setting gemgold prices The way that the gem price on my server shot up from a more-or-less stable 6g 50s to an 8g average, around midnight a couple of days ago, is strongly suggestive of someone tweaking an underlying base value. (Yes, only circumstantial evidence. But it happened over no more than a few minutes, its one heck of a change for only one or two players to be able to trigger, and the timing seems very suggestive. And by pushing people towards cash transactions, control of the exchange rates would give ANet a degree of control on their income, too.)--Doghouse13 (talk ) 11:30, 4 January 2014 (UTC) Anet doesnt have a role in setting gemgold prices, the only role they play is thew adding crafting stuffs and new items to the gem store. They dont directly change it just for shits and giggles.- Zesbeer 11:39, 4 January 2014 (UTC) Well - when I hear from a dev directly and unambiguously that they cant and wont tweak prices if their business needs demand it, Ill believe that. But, on this occasion, it was people buying gems to cash in on the New Year BLTC sales.--Doghouse13 (talk ) 12:33, 4 January 2014 (UTC) The way that the gem price on my server shot up The gem-to-gold exchange rates are global, not per-server. 8212Dr Ishmael 14:58, 4 January 2014 (UTC) Check any of the tracking tools listed on the article. Youll see that rates were as high as 9g100 shortly before Wintersday release. Prices shot down to below 6g50100 as people started cashing in their gift cards from Christmas, Chanukah, and Kwanzaa. As soon as the gem stores sales were announced, prices started going up. ANet doesnt have a direct role in setting prices, because they dont need to. Anytime they want the price to spike as the OP has seen, they can put in special offers on the TP, e. g. new items or discounts on existing ones. Spiking rates has two benefits to the game. First, it makes it harder for real-world money traders to profit, since they have to sell increasing amounts of gold per dollar to make it worth the risk. When the game launched, you could find black market rates from 5-10x better than the official ones. Now, its less than 2x better. Second, the gold-to-gem exchange is a significant currency sink. Someone selling 8g would get around 100 gems, but reselling those gems would generate only around 6g. 75.37.17.120 17:38, 4 January 2014 (UTC) List of trading posts is wrong edit Ive been trying to update the list of trading post locations to be correct. However, people seem to be doing mass deletes of correct information, and adding mass wrong information, and even in a different format. I went to Soren Draa, I cant see a trading post anywhere. I went to Smokestead, no trading post. Why are they on the list They werent there yesterday. Yesterday the list had the major cities in it. Now they are gone. Why Are the trading posts gone from major cities Please dont delete correct information from the list. Please dont add wrong information to the list. If you havent gone to a location personally to check, please dont change the information. 124.150.98.101 23:15, 13 September 2014 (UTC) Looking at the page history, it looks like Mora was working on a major rewrite of the article, and must have been doing that in an external text editor. When he posted his new version, yes, it reverted your change to the list of BLT locations, but Im sure it wasnt intentional - Moras been around a while and knows how things work. He probably just didnt notice. 8212Dr Ishmael 01:38, 14 September 2014 (UTC) Missing Information edit The latest revision (18:40, 17 May 2015 Mora) seems to have deleted information that directly relates to the trading post. An exclamation will overlay the trading post icon when there are items or coins available for pickup. You must speak to a Trading Post Representative to collect items or coins . Only one method of access, ( O ) among many is highlighted. Switching to the trading post by clicking the icon is required except when interfacing with a trading post representative. TP Fees reduced from 15 to 10 on immediate sales edit ATM the 5 listing fee is NOT charged when an item is sold to meet an outstanding buy order. The 10 exchange fee is till charged. Thus the total fee is reduced by 5 from 15 to 10 in this circumstance. The questions are: is this intentional, a bug, an anomaly and should it be documented on this page Feedback 20160122 edit It seems the minimum price info is wrong. When i look at low priced items they have a higher minimum then vendorpice 18 --143.176.171.249 13:14, 22 January 2016 (UTC) Feedback 20161026 edit Good catch. The note was from 2014, and the two links you provided happened 7 months ago, so I think its fair to assume they have been purged. Thanks a bunch for your feedback V entriloquist 20:49, 26 October 2016 (UTC)As part of the upcoming feature pack for Guild Wars 2 . well be shipping a change thats been a long time in the making: a brand-new Trading Post Weve put a lot of work into it to streamline the most common actions and clarify whats happening when youre using it. As part of the streamlining, we8217ve cut down the amount of work required for getting what you need, significantly expanded searching and filtering options, and even fundamentally rethought the UI. Whered All the Tabs Go Previously the Trading Post was built using four UI tabs: Browsing, Selling, History, and the Pick-Up tab. We havent fundamentally changed that structure, but the implementation has been completely reworked. We did away with the four UI tabs in favor of navigation thats closer to the Gem Store so now switching between them is nearly instant. Its required a total rewrite of the Trading Post front end, but the results are worth it. As part of this process, the Pick-Up tab has been removed, but we dont think youll miss it. Weve built a brand-new way to retrieve your coins and items, the Delivery Box. Best of all, its always available no matter where you are on the Trading Post. You can now see at a glance whether youve got coins or items to pick up, and of course it automatically updates as new sales complete. You can also expand it to get more details about the items waiting for you when you visit a Black Lion Trading Company representative. Browsing, Searching, and Filtering The Trading Post has a vast array of items available on it, one of the benefits of a truly global economy. No matter what you need, youre almost always going to be able to find someone selling it. The multitude of items being sold on the Trading Post does have one unfortunate downsideit can be tough to find the item you want The first iteration of the Trading Post didnt do a great job of exposing its offerings to users, and thats something weve worked hard to improve. To help facilitate finding items that matter to you, we8217ve been focusing on two different but related ways of using the Trading Post: browsing, for those who aren8217t sure exactly what they want, and searching, for folks who8217ve got their eyes on a particular item. The biggest step toward getting the browsing experience squared away was ensuring that the Trading Post shows sensible, easy-to-select categories that align with users interests. Weve done away with the requirement to open a panel just to get at high-level filtering options like categories and instead put them into a persistent panel on the left side. Now its easier than ever to browse and jump between categories. Searching has always been integral to the Trading Post experience, and weve worked to really polish it and ensure that its better than ever in this release. Search is now integrated with the persistent categories on the left, so you can easily narrow down your searches to just specific categories. Searching through the entirety of the Trading Posts data is still easy, but now its just that much easier to filter down to exactly what you want. These new, easier-to-understand categories are really just a streamlined way of allowing you to filter items. This is probably the most visible aspect of how weve beefed up the filters available to you, but its certainly not the only one. The expanded filtering options available when searching in the new Trading Post include: Category (completely reorganized to better fit expectations) Subcategory (also completely reorganized) Rarity Level Available now to limit search results to only items with active listings Attributes like power and precision (and many more) are available within the Armor and Weapons categories Profession is now a filter available within the Armor and Weapons categories Armor will apply a weight filter (light, medium, heavy), and Weapons will filter to only those types appropriate for your character Bag size Crafting discipline and level Adding these new filtering options is a good start, but it was important that we also increased the visibility of your current filter settings. Its all too easy when hunting for that one perfect item to complete your look to overfilter, leaving you with no useful results. Fortunately, weve got a couple of improvements to the search workflow that should help. Filters are now applied to search results immediately, making it easier to know if youre heading toward a useful result. The Trading Post now shows you exactly which filters youve applied above the list of results, and removing any one of them is as easy as clicking on them. This way, you should never be surprised by the results if you forget that you left a detailed filter enabled. Buying and Selling A big part of the rework has been identifying areas in the Trading Post where youre doing similar things and trying to ensure that those all work the same. You can see that work in the new left-side categories, bags, and transactions tabs, or the unified filter display above items. Its perhaps most obvious, though, when youre buying and selling items. One of the biggest challenges about the Trading Post has been ensuring that users understand whats happening. Its not terribly common to have a game market that works more like a stock market than an auction house, and that means that we need to do a great job of messaging. Never is clear messaging and useful, timely feedback more important than when youre about to spend some gold or sell one of your hard-won items from your inventory. Buying and selling on the Trading Post both share an awful lot of similarities: theyre both item focused, they both involve choosing a quantity, and they both benefit from showing you existing listings to help you make the best decisions. The more we looked at this, the more we were sure we could build a solution that would unify the experience. Getting All the (Item) Details The new unified order dialog provides a more intuitive and interactive way for you to buy, sell, or just check the market for an item from anywhere on the new Trading Post. We made sure that the dialog is available anywhere items are shown on the Trading Post. This way you can always pull up the current market for an item without losing your hand-forged search query. This new dialog also tries to help guide you to a better understanding of the results of your actions. Now when buying or selling, you see your proposed listing reflected immediately in the UI alongside the existing listings. Weve found that this can be very helpful in teaching players that are new to the Trading Post what all those inputs actually do, and act as a useful sanity check for experienced traders. Perhaps the most useful thing about the Trading Post is the ability to sell items from your inventory on it no matter where you may be in Tyria. Evon Gnashblade spent years and considerable resources building up the infrastructure necessary to allow you to sell your items from Tyrias darkest and most inhospitable corners, and now you get to reap the rewards. I wouldnt say he did it entirely for your benefit (that doesnt sound like something hed do), but it sure feels that way. When youre out adventuring in the world, its almost always a better idea to sell your unwanted items and resources on the Trading Post than to give them to the nearest vendor. Since selling on the Trading Post is so useful to players, we knew that the experience we were building this time around would need to be top-notch. Pointing out that selling on the Trading Post is better than selling your items to a vendor is fine, but if the process is painful, users will rightfully ignore it. We had a lot of discussions around what selling on the Trading Post should be, and were very excited with where those conversations led us. The most obvious change to selling on the new Trading Post is that no longer are your items sorted by their name. Items are now shown in the same order they appear in your inventory. All your equipped bags are shown on the left-hand side for filtering, just like categories when browsing. The sell interface also respects invisible bag, allowing you to squirrel away your most prized possessions to keep them safe from accidental clicks. In case youve just finished a particularly rewarding dungeon or WvW battle and are overwhelmed with items, weve also built in real-time text filtering. Improving the visibility of the fees incurred while using the Trading Post was also important. Previously, we8217d show you the listing fee and projected profit when selling, but this left out the successful exchange fee that comes out of the sellers profit on every transaction. Feeding all those birds that shuttle your wares to the Trading Post isnt cheap, or so Evon claims. It was better than nothing, but we got a lot of feedback that the projected profit was confusing because we werent calling out all the fees. The new selling UI in the Trading Post explicitly calls out both the listing fee and the exchange fee, so there shouldnt be any surprises when selling. Transactions My Transactions hasn8217t seen as many changes as the rest of the Trading Post, but we certainly haven8217t forgotten it. The major difference is that it has been given the same side-navigation treatment as the others, putting the top-level filtering of current and historical transactions in front of you as simply as possible. There have also been some low-level organizational changes to how we fetch and display your listing data in order to make switching between those sections seamless and smooth. This reworking of the navigation makes getting a high-level view of your Trading Post interactions just that much easier. Better Technology for a Faster Trading Post Weve never really made a secret of the fact that the Trading Post is a very custom web application built for running inside the game. Building those pieces of the interface that way has provided us with a ton of benefits. Its also brought with it a unique set of challenges, both in matching the rest of the UI and ensuring that performance is acceptable. Definitely the most visible downside to that decision has been the slow initial loading for the entire Black Lion Trading Company panel. A huge part of the work weve done on improving the overall Trading Post experience has been focusing on performance from a technology perspective. To that end, were introducing a completely new browser engine into the game. When building the new Trading Post on top of this new, faster browser engine, weve also biased our technical decisions toward making things fast. When looking at the big picture of where time was spent when loading the old Trading Post, a few places that were very expensive stood out. We were able to gain huge performance improvements by updating the game client so that the embedded browser could access things the game already knows about. Theres no reason we should have to download an icon for an in-game item from the Trading Post servers its already in the game files. This same optimization can also be made for basic item information like name, description, and vendor price. In the new Trading Post, we avoid going out to a server whenever possible, and the experience is faster and better for it. We Aren8217t Done Yet All of the underlying technical changes weren8217t done solely for performance. Having had time to reflect on what we liked about the previous iteration of the Trading Post (and spending even more time on what we didn8217t like about it), it became clear that a new approach was needed to ensure that improvements could continue to be made. The old Trading Post was made by a significantly smaller team on a very tight schedule, but this time around, we8217ve had more people contributing and given ourselves much more time. It8217s led to an objectively better product, one that we8217re all very proud of. Its also a product that is easier for us to ship fixes and updates on, which is hugely important to us. At ArenaNet, we strive to iterate on the things we build, both internally before we ship new features and externally after weve gotten feedback from our players. The Trading Post is no different. Its taken some time for us to come up with this reworking, but we hope you enjoy using it as much as weve enjoyed building it. Remember, youll get to see the new Trading Post for yourself when the September 2014 Feature Pack goes live, so be sure to log in on Tuesday, September 9, and check it out

Comments

Popular posts from this blog

Trading Strategi For Metastock

Algoritmer Innebygd prognoseekspert jobber med unik samling av forseggjorte prediktorer, tekniske indikatorer, digitale filtre og statistiske tester for å oppnå toppprognose nøyaktighet og pålitelighet av handelsrådgivning i full automatisert uovervåket modus. Ikke tilbudt i noe annet produkt. Direkte prognose, presis prisendring, presis terskelgrense, presis prognoseendring, sikker utgang, sikkerhetsbalanse ARIMA med ekspertmodellpass, Finite State Markov Automation. Finitivt impulsrespons-neuralt nettverk. Multivariate trinnvis regresjon, lineær regresjon, eksponentiell passform, logaritmisk passform, logistisk passform, kvadratisk passform, firkantet rotfiks asymmetri. Sammenlign med Naive Predictor, Correlation Radius. Kumulativ gevinst, Overflødig, Fractal Dimensjon. Friedman H-parameter, Hurst-koeffisient. K-Sample, Kruskal-Wallis. Netto fortjeneste, Normal absolutt forskjell, Normal røde middelkant, Forutsatt endringsretning, Skala av tegnendringsfrekvens, Shannon Sannsynlighet.

Stock Alternativer Kapital Gevinster Skatt Rente

Få mest mulig ut av ansatteopsjonsopsjoner En ansattaksjonsopsjonsplan kan være et lukrativt investeringsinstrument hvis det er riktig administrert. Av denne grunn har disse planene lenge tjent som et vellykket verktøy for å tiltrekke toppledere, og de siste årene har blitt et populært middel for å lokke ikke-ledende ansatte. Dessverre unnlater noen fortsatt å dra full nytte av pengene generert av deres ansattebeholdning. Forstå arten av aksjeopsjoner. beskatning og virkningen på personlig inntekt er nøkkelen til å maksimere en slik potensielt lukrativ fordel. Hva er en ansattaksjonsopsjon En ansattopsjonsopsjon er en kontrakt utstedt av en arbeidsgiver til en ansatt for å kjøpe et bestemt antall aksjer i selskapsbeholdningen til en fast pris for en begrenset periode. Det er to brede klassifiseringer av opsjoner utstedt: Ikke-kvalifiserte aksjeopsjoner (NSO) og incentivaksjoner (ISO). Ikke-kvalifiserte aksjeopsjoner adskiller seg fra opsjonsopsjoner på to måter. For det første tilbys N

Innbytte Binær Options Demo Konto

Slik handler du binære alternativer Lønnsomt Noen mennesker har problemer med å få deres HTTBOPMarketPanel som viser riktig tid etter at sommertidens endring har blitt gjort. Du trenger bare å sette opp dette riktig en gang, og da vil det gjøre endringer i seg selv for eventuelle endringer i sommertid i fremtiden. Broker tid kreves av koden som inneholder PivotsTz og vLines. Når datafeed er live, er meglertiden tilgjengelig. Når datafeed ikke er live, er det ikke tilgjengelig. Vi må finne og skrive inn klokkeplasseringen som har samme tid som megler-serveren. Da, selv uten live data feed, vil vi fortsatt ha tilsvarende tid for meglerens server til å jobbe med, generert av klokken, og PivotsTz og vLines vil alltid vise riktig. Utfør følgende trinn. Når det er live data feed, bruk klokken for å finne klokke tidssonen plassering som samsvarer med megler server tid. Endre ClockNormalvsFindServer til false. Klokken vil vise B (for megler-server) på tidssoneplasseringen som samsvarer med meg